تقويت و هماهنگي بين صف و ستاد يکي از مطالبات جدي دبير محترم شوراست
 
حجةالاسلام والمسلمين نگارش:
تقويت و هماهنگي بين صف و ستاد يکي از مطالبات جدي دبير محترم شوراست

معاون آموزش و پژوهش دبيرخانه گفت نگرش سيستمي مسئله بسيار مهمي است، تقويت و هماهنگي بين صف و ستاد يکي از مطالبات جدي دبير محترم شوراست.



 

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دبيرخانه شوراي برنامه ريزي مدارس علوم ديني اهل سنت، حجةالاسلام والمسلمين نگارش در نشست آموزشي – توجيهي مديران و کارشناسان دبيرخانه و دفاتر استاني که با حضور دبيرشوراي برنامه ريزي در روزهاي 4 و5 و مهرماه در مجتمع آدينه برگزار شد، به بيان اهداف، ديدگاهها وانتظارات معاونت آموزش و پژوهش از دفاتر استاني پرداخت.

وي ضمن تبريک ميلاد با سعادت امام هشتم علي بن موسي الرضا و گراميداشت هفته مقدس و هفته حج از دبيرمحترم شورا بخاطر فراهم کردن اين نشست تشکر کرد.

معاون آموزش و پژوهش دبيرخانه افزود: هميشه تأکيد کرده ايم که مبناي برنامه ريزي، داده هاي اطلاعاتي است که اگر در اين مورد تأکيد مي شود آمار و اطلاعات دقيق جمع آوري شود به اين دليل است هرچه اطلاعات دقيق تر، برنامه ريزي دقيق تر خواهد بود.

خلاصه مطالب ارائه شده حجةالاسلام والمسلمين نگارش معاون آموزش و پژوهش دبيرخانه به شرح زير است:

- اساتيدي که بدون مجوز و حکم  تدريس مي کنند، تا پايان دي ماه پرونده آنها تکميل شود تا به مسئله آنها رسيدگي شود، اين امر يکي از مطالبات جدي دبيرمحترم شوراست و معاونت آموزش و پژوهش به طور جدي آن را پيگيري مي کند.

- در ارتباط با ثبت و تکميل شناسنامه مدارس ، برخي از استان ها از زمانبندي عقب هستند که با دقت و جديت، مشخصات مدارس هر چه سريع تر جمع آوري شده و به دبيرخانه ارسال شود.-

- در بهمن و اسفند آزمون هايي مانند تعيين سطح و مشاغل خواهيم داشت که براي آشنايي بهتر و بيشتر اساتيد با نحوه برگزاري اين آزمون ها کارگاه هاي آموزشي تدارک ديده ايم که عزيزان در دفاتر استاني در مورد اطلاع رساني همکاري مطلوب داشته باشند.

- نکته مهم ديگر فراخوان ثبت نام و تکميل مدارک  است،  براي ما چک کردن، تطبيق اطلاعات و مدارک  بسيار بسيار مهم است که اطلاعيه آن در فصل نامه حبل المتين و پايگاه دبيرخانه نيز منتشر شده است و  دفاتر استاني در اين مورد خوب تبليغ و اطلاع رساني کنند تا در پايان مهلت داده شده يعني پايان آذرماه کار ثبت مدارک و مشخصات افراد  تکميل شده  باشد.

- در صورت ناقص بودن اطلاعات ثبت شده کساني که تکليف نظام وظيفه آنها مشخص نشده است، نمي توانيم مشموليت يا معافيت تحصيلي اين افراد را تعيين نماييم.

- شماره نخست فصل نامه حبل المتين چاپ شد وشماره دوم آن اماده چاپ مي باشد و پس از  آن ويژه نامه پيامبر اعظم (ص) را داريم. انتظار ما ازدفاتر استاني اين است که  بين فصلنامه حبل المتين و نويسندگان اهل سنت استانها ارتباط برقرار نمايند، و با معرفي اين فصلنامه آنها را تشويق به همکاري کنند.

- در پايگاه اطلاع رساني دبيرخانه بخشي به مقالات اختصاص داده شده، هر کدام از صاحب نظران اهل سنت که مقاله داشته باشند مي توانند به دبيرخانه ارسال کنند، پس از ارزيابي در پايگاه منتشر مي شود.

- با همت دبير محترم شوراي برنامه ريزي ده اثردر دست چاپ داريم که برخي را سازمان سمت ارزيابي کرده است و از اين آثار مي توانيم در جهت تقويت علمي استفاده بهينه  بنماييم.

- نشريات و کتبي که در استانها چاپ مي شود به لحاظ شکلي ومحتوايي توسط دفاتر استاني ارزيابي شده  و سپس با فرم ارزيابي به  دبيرخانه ارسال شود.

- کميته هاي تخصصي استان بر اساس  مصوبه شوراي برنامه ريزي فعال شده و کارهاي خود را انجام مي دهد و انشاالله نظارت هاي تخصصي معاونت را تا آخر امسال فعال نماييم، برنامه اين است که براي پيگيري مشکلات به مدارس علوم ديني برويم تا از نزديک در جريان امور قرار گيريم .

- گرش سيستمي بسيار مهم مي باشد و ما مجموعه اي هستيم که بايد دست به دست هم دهيم  و با هم کار کنيم، تقويت و هماهنگي بين صف و ستاد يکي از مطالبات جدي دبير محترم شوراست.

 

پايگاه اطلاع رساني دبيرخانه شوراي برنامه ريزي مدارس علوم ديني اهل سنت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:تقويت و هماهنگي بين صف و ستاد يکي از مطالبات جدي دبير محترم شوراست, | 1:6 | نویسنده : دکتر عابد نقیبی |
value=